U wilt graag een goede woning. Daarom besteden we aandacht aan het onderhoud van uw woning. En aan reparaties als iets kapot gaat.
Heeft u een reparatie verzoek of een storing aan uw woning?
WocoAPP
Dan kunt u deze melden via onze HuurderAPP genaamd: WocoAPP
Heeft u deze nog niet?
Download WocoAPP dan NU via: Google Play of iOS
Zo heb je WoonKompas altijd binnen handbereik!
Met onze HuurderAPP willen wij het onze huurders nog gemakkelijker maken om contact met ons op te nemen. De HuurderAPP heb je altijd bij de hand. Je kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week een reparatieverzoek melden of een vraag stellen.
Een foto is makkelijk toegevoegd en scheelt veel typewerk.
---
Via website
Ook via deze website kunt u een reparatieverzoek, via hier melden.
Een vraag kunt u ook via deze website melden. Gaat u hiervoor naar de contactpagina hier.
Spoedeisende klachten?
Heeft u een storing die niet kan wachten? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Via de telefoonbeantwoorder verneem u hoe u toch iemand kunt bereiken.
Mocht (achteraf) blijken dat de melding toch geen spoed was, kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Balie
Mocht u liever persoonlijk een reparatieverzoek overbrengen, is dat op werkdagen tijdens 9:00 en 11:00 uur op ons kantoor aan de Beekstraat 77A, Weert mogelijk.